Livrare

Important de stiut despre livrarea produselor:

  • www.natiprem.ro livreaza produsele comandate pe intreg teritoriul Romaniei cu ajutorul firmei de curierat Fan Courier.

      Pentru perioada iulie-decembrie

  • Comenzile receptionate pana in ora 13:00 se vor expedia in aceeasi zi, dupa confirmarea stocului, in limita timpului disponibil
  • Comenzile receptionate dupa ora 16:00 se vor expedia incepand cu ziua urmatoare, in limita stocului si a timpului disponibil
  • Comenzile se vor expedia numai dupa confirmarea lor telefonica

      Pentru perioada decembrie-iunie

  • Toate comenzile receptionate in ziua curenta, se vor expedia a doua zi lucratoare, datorita volumului mare de comenzi
  • Comenzile se vor expedia numai dupa confirmarea lor telefonica
  • Expedierea comenzilor nu se va face decat dupa ce in prealabil unul din reprezentantii nostri va va contacta pentru comunicarea costurilor si modalitatii de livrare

Costurile de expeditie pot fi:

  • introduse pe factura, separat fata de produsele facturate, caz in care agentul Fan Courier va va emite o singura chitanta fara a mai incasa separat costurile de expeditie
  • platite de catre dumneavoastra separat, la primirea coletului, caz in care agentul Fan Courier va emite separat chitanta pentru plata costurilor de expeditie, iar valoarea facturii reprezentand valoarea produselor achizitionate, fara costuri de expeditie.
  • la plasarea comenzii, cu livrare prin Fan Courier aveti posibilitatea sa specificati un interval orar in care doriti sa fie livrate produsele. Un agent Fan Courier o sa va contacteze inainte de livrare
  • termen de livrare la adrese cu km 0: 24-48 ore
  • produsele mari se livreaza doar pana in fata domiciliului, agentul firmei de curierat Fan Courier nu este obligat sa-l duca pana la domiciliu (la etaj)
  • intervalul orar de livrare a produselor prin Fan Courier  este intre 09-17, luni-vineri si sambata intre 09-12
  • coletele expediate la sediul Fan Courier din zona destinatarului pot fi ridicate in termen de 7 zile de cand au ajuns la sediu
  • la preluarea coletului este obligatia clientului de a verifica daca produsul corespunde cu cel comandat pe site 
  • puteti deschide coletul doar dupa ce ati platit contravaloarea lui
  • in cazul in care doriti sa deschideti coletul la preluarea acestuia, puteti opta pentru serviciul de deschidere al coletului la primire, pentru care se percepe o taxa de 15 RON. Pentru a beneficia de acest serviciu, va rugam sa mentionati  operatorului in momentul in care vi se preia comanda.
  • in conditiile in care clientul nu solicita serviciul de deschidere al coletului, societatea Natiprem S.R.L. nu isi asuma responsabilitatea unor eventuale marfuri lipsa sau marfuri deteriorate
  • va rugam sa VERIFICATI INTEGRITATEA coletului si a produselor in prezenta curierului! Trasportatorul si furnizorii nostri nu accepta reclamatii ulterioare.
  • in cazul in care produsele nu corespund calitativ, exista urme, lovituri din cauza transporului va rugam sa semnalati acest lucru intr-un proces verbal, semnat si de curier
  • in cazul in care ati ales plata ramburs curierul emite o chitanta pe aceasta suma. In cazul in care factura a fost emisa pe persoana juridica,  va rugam sa  aveti in vedere ca si chitanta emisa de curier sa fie pe aceeasi persoana.